پیکه: برای اولین بار حس کردم تحقیر شدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیکه: برای اولین بار حس کردم تحقیر شدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیکه: برای اولین بار حس کردم تحقیر شدم

پیکه: برای اولین بار حس کردم تحقیر شدم

پیکه، مدافع بارسلونا مدعی شد که برای اولین بار در 9 سال حضورش در بارسلونا، در الکلاسیکو تحقیر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت سوپرکاپ به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با پیروزی 2-0 بارسا را شکست داده و قهرمانی خود را مسجل کند. شاگردان زیدان در ابتدای بازی با گل آسنسیو پیش افتادند و سپس در ادامه، بنزما گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند و اختلاف را بیشتر کرد و در نهایت سپیدپوشان با وجود موقعیت های فراوان، با همین نتیجه به پیروزی رسیدند. پس از بازی پیکه مدعی شد که در این مدت هیچگاه انقدر تحقیر نشده بود.

 

 

 

او گفت:" بر خلاف بازی رفت، با دو مهاجم به میدان رفتیم. رئال در حملاتش فشار زیادی به ما وارد کرد و در شروع بازی، بهتر از ما کار کردند. اوضاع خوب پیش نرفت ولی با این حال باید متحد شویم و رو به جلو پیش برویم. فصلی طولانی پیش روی ماست و باید بهتر از این ها باشیم ولی برای اولین بار در 9 سال اخیر مقابل رئال احساس کردم تحقیر شدم. آنها قهرمان چمپیونزلیگ شدند ولی چند ماه پیش در برنابئو آنها را شکست دادیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.